Service

Technische dienst


Café Negro smaakgarantie, altijd de lekkerste koffie!


Onze smaakgarantie houdt niet op bij het leveren van de koffie en het plaatsen van de machine. We nodigen u daarom ook uit om een servicecontract aan te gaan, teneinde u een zorgeloze ondersteuning te kunnen aanbieden. Wij zorgen ervoor dat uw koffie lekker is en lekker blijft!

Zowel op kantoor als in de horeca.

1


Café Negro ALL-In contract


Alles is inclusief! Van onze standaard periodieke servicebeurten tot reparaties ter plaatse.

Met een All-in contract bent u verzekerd van preventief en correctief onderhoud,

snel en vakkundig.

Bovendien worden bij elke beurt de instellingen nagekeken en optimaal afgesteld, op maat.

Dat is pas SERVICE zonder kleine lettertjes.  

2


Kies daarom zeker voor onze

ALL-IN SERVICE


Wat houdt het Café Negro

All-in Service contract in?

Eigenlijk is het heel simpel; we garanderen je dat je altijd een probleemloze koffievoorziening hebt en het meeste uit uw machine haalt.

3


Plaatsing


Allereerst sluiten we de machine aan en stellen deze, samen met u, piekfijn af.

Gebruikerstraining

Voor het dagelijks onderhoud geven we instructies aan u en de betrokken medewerkers.

4


Barista training


Bij aanschaf van een horecamachine verzorgen we op locatie een professionele barista training voor de medewerkers, zodat ze in een handomdraai de perfecte cappuccino of macchiato zetten!

Na twee weken komen we terug om te kijken of alles nog naar wens is en zetten we zo nodig

de puntjes op de ‘i’.

6


Storingen


Bij storingen zijn we vaak binnen 8 werkuren

ter plekke om u te helpen,

maar meestal al een stuk sneller.

Voor horeca-afnemers staan we 7 dagen

per week klaar voor het geval dat.

5


                           Check-ups


Jaarlijks krijgt de machine een preventief onderhoudsbeurt om storingen

te voorkomen en de perfecte koffie

te garanderen.

Binnen onze service krijg je maar liefst

5 jaar garantie op je apparatuur.

Je ontvangt geen rekening voor eventueel

te vervangen onderdelen en het

verhelpen van storingen.

Alleen de kosten van het jaarlijkse

All-in Servicecontract en van het

jaarlijks te vervangen waterfilter

brengen we in rekening.